2013年11月14日星期四

美国之音: 奥巴马民众支持率降至最低点

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
奥巴马民众支持率降至最低点
Nov 13th 2013, 17:33, by (美国之音)

一项新的全国性民调显示,美国总统奥巴马的支持率降至他就任以来最低点。
 
在昆尼皮亚克大学的调查中,百分之54的受访美国选民对奥巴马总统的工作表现不满意,百分之39的人持赞同态度。
 
另外,第一次有百分之52的美国选民说,奥巴马不诚实,不值得信任。
 
这次民调结果显示奥巴马的支持率比10月1号上一次调查进一步下滑。
 
几天前,奥巴马总统刚刚就他的政府在医保改革法细则方面缺乏透明度公开道歉。奥巴马过去曾说,根据新医保法,如果人们喜欢他们目前的医疗保险,可以保留。
 
奥巴马总统在道歉时说,有百分之5自行购买医疗保险的美国人被取消了保险。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论