2013年11月14日星期四

美国之音: 几位美国议员质疑可能达成的伊朗核协议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Upgrade your vanity.

Save up to 70% on bathroom vanities with factory-direct prices at Modern Bathroom!
From our sponsors
几位美国议员质疑可能达成的伊朗核协议
Nov 13th 2013, 19:13, by (美国之音)

几位美国议员星期三对世界大国和伊朗当局就引发争议的伊朗核项目可能达成的协议表示怀疑。
 
美国国务卿克里预定星期三晚间要就最近一轮与伊朗当局的谈判在参议院银行委员会作简要报告。在日内瓦举行的有关谈判没能产生一项协议,但是克里对此表示乐观,他说,谈判人员非常接近于达成协议。


在星期三的听证会上,众议院外交事务委员会主席的共和党人罗伊斯质疑提议中的协议的利益何在。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论