2013年9月15日星期日

美国之音: 罗拉多州洪水泛滥,四人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
罗拉多州洪水泛滥,四人丧生
Sep 15th 2013, 11:28, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国西部科罗拉多州的洪水泛滥,大水冲毁了桥梁,淹没了很多道路。救援人员用直升机向被洪水围困的提供食物及生活必须品。

当局说有数百人失踪,至少有四人丧生,但是随着救援行动的展开,人们担心还会发现更多的遇难者。

奥巴马总统已经签署声明,宣布科罗拉多州进入紧急状态,从而启动联邦救援以及联邦紧急事务管理局的协调救灾机制。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论