2013年10月14日星期一

美国之音: 阿富汗内部袭击 穿军装男子开枪射杀美国军人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
阿富汗内部袭击 穿军装男子开枪射杀美国军人
Oct 13th 2013, 14:41, by (美国之音)

北约说,一个身穿阿富汗军服的男子星期天在阿富汗东部向美国军人开枪,至少有一名美国军人被打死。
 
北约领导的联军证实有一名军人被身穿阿富汗军服的男子开枪打中。北约说,正在对这一事件展开调查。
 
据路透社报道统计,星期天的枪击是今年发生的第10 起""内部袭击",即阿富汗武装人员袭击一道工作的西方联军军人。10起袭击事件共造成15名外国人死亡。
 
今年共有133名联军军人在阿富汗丧生,其中有104人是美国人。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论