2013年10月14日星期一

美国之音: 埃及声称一美国人在埃及狱中自缢

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
埃及声称一美国人在埃及狱中自缢
Oct 13th 2013, 15:32, by (美国之音)

埃及安全官员表示,一名被关押在埃及西奈半岛的美国公民被发现死在监狱牢房内,埃及官员说,他显然是自杀。

有关官员说,美国人詹姆斯•亨利的尸体是星期天被发现的。他吊死在苏伊士运河中部城市伊斯马利亚的监狱内。

埃及当局今年八月以涉嫌违反宵禁法将詹姆斯•亨利在西奈拘押。埃及政府在镇压反对派和极端活动期间实行宵禁。

亨利对埃及人说,他是一名退役美国军官。美国驻开罗大使馆尚未就亨利案发表评论。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论