2013年10月14日星期一

美国之音: 海峡论坛:马王看似和解,民进党要倒阁,台湾政治野火将会如何延烧?

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
海峡论坛:马王看似和解,民进党要倒阁,台湾政治野火将会如何延烧?
Oct 13th 2013, 14:20, by (赵婉成)

台湾总统马英九和立法院长王金平的僵持对立局面破冰了。10月10日他们在国庆典礼上亲切互动,王金平在大会的演说有一半是在推崇马英九。两人看似和解,然而就在同一天,反对党民进党不计输赢提出倒阁。与此同时,法务部的监听调查小组认定,特侦组监听立法院的程序没有违法,民进党党团总召集人柯建铭涉嫌受贿关说。柯建铭出示证据澄清绝无关说,并将提告监听调查小组。台湾政坛的多把野火将会如何延烧?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论