2013年11月11日星期一

美国之音: 天野之弥希望伊朗核会谈取得具体成果

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
天野之弥希望伊朗核会谈取得具体成果
Nov 11th 2013, 08:15, by (美国之音)

联合国原子能机构总干事天野之弥目前在伊朗出席一系列会议,争取解决有关伊朗核项目的问题。

天野之弥星期一在德黑兰与伊朗官员举行会谈。几天前,伊朗与世界六强国举行会谈,其目的也是确保伊朗不研制核武器。

天野之弥星期六表示,联合国正在设法在伊朗上月提出的一项建议的基础上,拟定"实际措施"来加强合作。

两年来,联合国原子能机构一直把精力集中在争取与伊朗达成一项协议,以接触同伊朗核项目有关的文件、人员及地点。双方经过了多轮谈判,包括天野之弥2012年5月对伊朗的访问,但仍未能达成协议。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论