2013年9月8日星期日

美国之音: 柬埔寨选举委员会称执政党赢得选举

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
柬埔寨选举委员会称执政党赢得选举
Sep 8th 2013, 06:44, by noreply@voanews.com (美国之音)

柬埔寨选举委员会说,洪森总理领导的执政党赢得今年7月有严重争议的选举,驳回反对派有关选举充满舞弊的说法。
 
国家选举委员会星期天说,柬埔寨人民党获得68席,反对派柬埔寨救国党得到55席。反对派获得的席位远比以往多。反对派说,如果选举更公平,他们获得的席位还要多。
 
反对派领导人森朗西星期天坚持说,尽管上诉程序正式结束了,但是选举委员会的宣布不会削弱救国党推翻选举结果的努力。
 
大约2万名反对派支持者星期六在金边举行示威,支持调查涉嫌的涂改选票和广泛的剥夺选民投票权等舞弊行为

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论