2013年8月19日星期一

美国之音: 中非共和国叛军领导人宣誓就职总统

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
中非共和国叛军领导人宣誓就职总统
Aug 18th 2013, 22:16, by noreply@voanews.com (美国之音)

中非共和国反叛联盟领导人米歇尔•多托贾宣誓就职这个暴力不断国家的临时总统。5个月前他在一次军事政变中获取权力。

多托贾星期天在首都班吉的一个仪式上宣誓就职。他的叛军联盟塞雷卡3月份推翻博齐泽政府后夺取了权力。博齐泽自从2003年的一次军事政变后一直出任中非共和国领导人。

多托贾在就职演讲中表示,在他成立的过渡委员会试图在18个月内为举行中非共和国总统大选做准备之际,他呼吁国家团结。

多托贾由于致力于政治过渡进程而得到国际承认。但他面对的主要挑战是稳定该国局势。最近几个月里,中非共和国的460万人民经历了一场严重的人道危机。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论