2013年8月19日星期一

美国之音: 美韩开始举行年度联合军演

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美韩开始举行年度联合军演
Aug 19th 2013, 07:25, by noreply@voanews.com (美国之音)

韩国和美国开始举行年度联合军事演习,演练美韩两国在朝鲜入侵情况下的协同行动。

这次代号为"乙支自由卫士"的军演于星期一展开,主要在电脑上操作,八万多名美韩军人参加这次联合军演。

平壤通常对韩国境内举行的军事演习做出愤怒反应,称其为战争的预演。但平壤对这次军演保持缄默,目前朝鲜半岛的紧张局势看来正在降温。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论