2013年9月30日星期一

美国之音: 奥巴马周一将会晤内塔尼亚胡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
奥巴马周一将会晤内塔尼亚胡
Sep 30th 2013, 07:59, by noreply@voanews.com (美国之音)

以色列总理内塔尼亚胡星期一将在白宫会晤美国总统奥巴马。

预计伊朗问题将是奥巴马与内塔尼亚胡会谈的主要议题。奥巴马和伊朗总统鲁哈尼最近进行了15分钟的电话交谈,就此结束了美伊两国持续将近35年的外交关系冻结状态。

内塔尼亚胡将警告奥巴马不能信任伊朗的外交"甜言蜜语",并将敦促奥巴马继续向德黑兰施压,以防止伊朗制造核弹。

预计奥巴马将对以色列方面的担忧表示理解,但将明确说明他决心对鲁哈尼的意图加以检验。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论