2013年9月2日星期一

美国之音: 埃及媒体:穆尔西将受到审判

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
埃及媒体:穆尔西将受到审判
Sep 1st 2013, 22:16, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 埃及国营媒体报道说,被罢黜的总统穆尔西将以煽动暴力和谋杀的罪名受到审判。

报道援引检察官的话说,穆尔西将与其他14名嫌疑人一起受审。开审的日期还没有宣布。

这些指控的基础是穆尔西的支持者和反对者去年12月在总统府外发生的冲突,有7人在冲突中丧生。

自从军方在7月3日推翻穆尔西以来,他还没有在公共场合露过面。要求把穆尔西官复原职的奉行伊斯兰主义的穆斯林兄弟会在开罗设置了两个大型抗议营地。

警方7月底对这两个营地进行了清场,导致数百平民死亡。穆兄会说有数千人丧生。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论