2013年9月2日星期一

美国之音: 驻阿富汗美国基地遇袭 北约无伤亡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
驻阿富汗美国基地遇袭 北约无伤亡
Sep 2nd 2013, 14:10, by noreply@voanews.com (美国之音)

阿富汗境内靠近巴基斯坦边界的一个美国基地遭到袭击,三名塔利班武装分子被打死。

有关当局说,叛乱分子星期一早晨袭击了位于楠格哈尔省托克汉姆镇的基地,那里发生了爆炸。在持续了三个多小时的枪战中,停车场内有几辆汽车被焚烧,但是官员说,袭击者未能进入基地。

有关官员说,一条公路的部分路段关闭。这条公路是北约运输车辆的重要通道。

北约说,这次袭击没有造成北约军人死亡。

塔利班宣称对这次袭击负责。塔利班几星期来加紧袭击,同时以美国为首的外国军队逐步撤出阿富汗,并将在明年年底之前全部撤离。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论