2013年10月20日星期日

美国之音: 罗马警察与示威者爆发冲突

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
罗马警察与示威者爆发冲突
Oct 19th 2013, 22:01, by (美国之音)

意大利防暴警察与上街抗议政府新的紧缩措施的示威者发生冲突。

星期六的冲突发生在罗马市中心的一个广场,成千上万的人聚集在那里抗议示威。

当警察为控制骚乱局面进入广场时,示威者向他们投掷烟雾弹、鸡蛋和其他物品。

示威者对意大利总理莱塔本周早些时候公布的2014年预算案表达不满。

政府为领导意大利走出衰退采取的措施之一是,冻结政府雇员的工资。

一些示威者反对修建意大利和法国之间高速铁路的计划。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论