2013年11月10日星期日

美国之音: 美国之音驻京记者谈中共18届3中全会召开

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Save on Cookie Cutters.

100 shapes on sale, up to 40%, at Sur La Table!
From our sponsors
美国之音驻京记者谈中共18届3中全会召开
Nov 9th 2013, 16:08, by (东方)

北京 — 中共十八届三中全会星期六在北京开幕。出乎意料的是,本次三中全会没有在人民大会堂举行,而是将会址选在了京西宾馆。美国之音驻北京记者东方报道了这其中可能的原因以及当天他在三中全会开幕之日对北京街头的气氛、安保措施等方面的观察。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论