2013年8月18日星期日

美国之音: 墨西哥西部发现23具尸体

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
墨西哥西部发现23具尸体
Aug 17th 2013, 22:36, by noreply@voanews.com (美国之音)

墨西哥西部发现至少23具尸体,那里的地方自警团体正在跟贩毒集团做斗争。

墨西哥执法机构的官员说,星期六在米却肯州发现9名男子的尸体,他们的手被绑住遭枪杀。米却肯州的当地居民正在向一个名为"圣殿骑士团"的贩毒集团作斗争。

在相邻的格雷罗州发现了另外14具尸体。

还没有一名死难者的身份被确认,也没有人出面为这些暴力行动承担责任。

墨西哥总统涅托的政府为了遏制与毒品相关的暴力,在毒品问题严重的地区部署了数千人的军队。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论