2013年9月16日星期一

美国之音: 救援人员在美国致命洪灾中面临困难

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
救援人员在美国致命洪灾中面临困难
Sep 15th 2013, 19:48, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国西部科罗拉多州的官员说,在遭受致命洪灾地区的救援行动面临新问题,因为在大雨转向山区时有些人却拒绝离开家。

当局敦促遭洪水围困的居民撤离如詹姆斯敦之类的峡谷社区,在该州仅仅几天内的雨量相当于几个月的雨量,那里的街道随即成为水势汹涌的河流。

自从星期三开始下暴雨以来,至少有4人已经丧生。还有一人下落不明,人们推测此人也已经死亡。预计死亡人数会上升。

天气预报说,星期天可能还有多达五厘米的雨量降临洪灾地区。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论