2013年10月13日星期日

美国之音: 菲律宾遭受台风袭击 13人死亡

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Make Money From Your Roof

We are paying to help homeowners profit from producing solar power. Find out if your home qualifies for our program today. Sign up!
From our sponsors
菲律宾遭受台风袭击 13人死亡
Oct 13th 2013, 11:32, by (美国之音)

菲律宾政府说,菲律宾星期六遭遇台风百合袭击之后,大规模救灾工作正在进行当中。台风造成至少13人死亡。

当局星期天说,军队和非军方救援人员在有两百多万人口的盛产稻米的中部吕宋平原清除被吹倒的树木,并设法恢复供电。

台风百合星期五半夜在菲律宾东部沿海登陆,星期天进入东中国海。东部沿海村庄数千人在台风登陆之前撤离。

与此同时菲律宾国家气象局再次发表东部沿海天气预警说,热带风暴韦帕可能在星期一进入菲律宾海域,不过预报说,如果热带风暴不偏离目前的走向,也可能从菲律宾群岛的北部经过。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论