2013年10月13日星期日

美国之音: 马里沉没一艘超载船20人死

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
马里沉没一艘超载船20人死
Oct 12th 2013, 21:00, by (美国之音)

马里当局说,一艘载有数百名乘客和货物的超载船只星期五晚间在尼日尔河沉没,至少20人死亡,几小时之后仍有大约170人失踪。

官员们说,这艘船从莫普提向北朝着廷巴克图市行驶,在孔纳镇附近沉没。估计船上有400名乘客和船员。搜救行动到星期六晚间还在继续。

巴马科一位居民是一名被淹死的7岁女童的父亲。美联社援引他的话说,很多乘客是儿童,他们因为新学年开始而返回马里北方上学。其他乘客是在星期一晚间开始的穆斯林开斋节之前去探亲访友。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论