2013年10月23日星期三

美国之音: 多国外交官与叙反对派讨论和平会议问题

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
多国外交官与叙反对派讨论和平会议问题
Oct 22nd 2013, 15:51, by (美国之音)

美国国务卿克里等来自11个国家的外交官星期二与叙利亚反对派成员举行会晤,鼓励反对叙利亚总统阿萨德的人士与叙利亚政府共同召开和平会议。
 
克里国务卿说,谈判解决是结束叙利亚战争和人道主义危机的唯一方式。
 
但是叙利亚全国联盟等叙利亚反对派继续表示对参加会谈有保留。叙利亚联盟的发言人在伦敦会晤期间发表讲话,表示该组织反对让阿萨德参与未来的政治进程和过渡政府。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论