2013年10月23日星期三

美国之音: 奥巴马政府说法国世界报报道不准确

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
奥巴马政府说法国世界报报道不准确
Oct 23rd 2013, 10:52, by (美国之音)

奥巴马政府说,法国世界报有关美国对法国公民进行监听的部分报道不属实。由于美国监听盟国的消息被透露,目前华盛顿受到有关国家的强烈批评。
 
美国情报总监詹姆斯.克拉珀星期二发表声明说,法国世界报有关美国对外情报活动的报道有误导,不准确。
 
克拉坡说,世界报星期一发表的有关美国安全局收集电7千万法国公民电话及电子数据的消息是不属实的。他说美国搜集的那类数据"各国都有收集",目的是反恐和对付其他威胁。
 
与此同时,据称美国在墨西哥总统恩里克•培尼亚•涅托总统当选前对他进行监视,并监视他的前任卡尔德隆,墨西哥对此展开调查。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论