2013年10月23日星期三

美国之音: 克里低调处理美国与沙特的紧张关系

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
克里低调处理美国与沙特的紧张关系
Oct 22nd 2013, 20:09, by (美国之音)

美国国务卿克里低调处理关于美国和沙特阿拉伯之间存在重大分歧的报道。

克里星期一在巴黎会见沙特外交大臣费萨尔之后,星期二说,费萨尔"相信我们的看法一致"。

克里还说,华盛顿当局会一如既往,继续就双方共同关注的问题与沙特协商。

在叙利亚总统阿萨德政府据控八月向平民使用化武之后,华盛顿当局没有予以军事打击,沙特官员一直对此表示失望和恼怒。

另一方面,让沙特当局还对美国和伊朗核谈判的进展方向以及双方可能达成的和解感到忧虑。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论