2013年11月3日星期日

美国之音: 伊朗宗教领袖表示支持核谈判

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
伊朗宗教领袖表示支持核谈判
Nov 3rd 2013, 14:49, by (美国之音)

伊朗最高领导人哈梅内伊再次表示支持总统鲁哈尼就伊朗核计划问题同西方国家举行谈判。

伊朗通讯社说,哈梅内伊星期天在对一些学生发表讲话时表达了对谈判的看法。伊朗外交官本星期晚些时候将在日内瓦同安理会"五常"谈判代表举行会谈。这五个国家是:美国,法国,英国,俄罗斯以及中国。

哈梅内伊说,谁也不应认为谈判者就是"妥协者"。他并且警告,"在他所称之的艰巨使命期间,任何人都不应削弱他们。"

哈梅内伊表示,他仍对达成协议的可能性感到乐观,不过他还说,假如他们失败了,伊朗也不会因此受到损害。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论