2013年11月3日星期日

美国之音: 美正式指控洛杉矶国际机场枪击案枪手

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
美正式指控洛杉矶国际机场枪击案枪手
Nov 3rd 2013, 07:33, by (美国之音)

美国联邦检察官正式指控造成人员伤亡的洛杉矶国际机场枪击案的嫌疑枪手。名叫保罗. 希恩西亚的枪手星期六被指控谋杀一位联邦保安人员和在一处国际机场制造暴力。如果被判有罪,他有可能面临死刑。

根据在他书包中发现的便条,他计划要杀死至少一名交通安全管理局的人员。
 
警方说,这位23岁的洛杉矶居民开枪冲过机场的一处安检,之后在与警察的枪战中受伤并被抓捕。目击者说,嫌疑人没有向那些宣称自己不是交通安全管理局雇员的人开枪。
 
他在星期五的枪击案中还打伤至少另外两名警官。
 
星期六早些时候,机场官员重新开放了发生枪击事件的洛杉矶国际机场3号航站楼。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论