2013年9月9日星期一

美国之音: 北约空袭阿富汗东部引争议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
北约空袭阿富汗东部引争议
Sep 8th 2013, 22:46, by noreply@voanews.com (美国之音)

阿富汗官员指责北约军队在对阿富汗偏远的东部地区进行的一次空袭中杀死了平民,那次空袭导致至少15人死亡。
 
东部库纳尔省的警察局长星期天说,星期六晚间发动的空袭造成的死难者中有妇女和儿童。北约官员不同意这种说法,他们说没有收到平民死亡的报告。他们说,一次精确空袭杀死10名激进分子。
 
据信在该地区有很多阿拉伯和外国的反叛分子跟阿富汗塔利班一起作战。
 
另外,一组被怀疑是塔利班激进分子的人对首都喀布尔附近的一处情报机构办公地点发动袭击,至少有4名阿富汗情报人员被打死。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论