2013年9月7日星期六

美国之音: 巴基斯坦释放七名塔利班囚犯

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
巴基斯坦释放七名塔利班囚犯
Sep 7th 2013, 09:05, by noreply@voanews.com (美国之音)

巴基斯坦说,为了促成阿富汗的和平进程,将释放七名阿富汗的塔利班囚犯。巴基斯坦在星期六宣布了这个消息,前一天,阿富汗总统卡尔札伊访问了伊斯兰堡,讨论和平会谈事宜。

过去一年内已经有26名被拘留的塔利班份子被释放。

阿富汗领导人们一直认为邻近的巴基斯坦为塔利班高层指挥官提供庇护,而该国的情报机关三军情报局,帮助叛乱份子,计划针对当地以及美国领导的联军进行跨境攻击。巴基斯坦则是否认所有指控。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论