2013年9月7日星期六

美国之音: 美国外资委批准双汇收购案

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美国外资委批准双汇收购案
Sep 7th 2013, 00:29, by noreply@voanews.com (江天)

华盛顿 — 美国外国投资委员会批准了中国双汇公司收购美国史密斯菲尔德公司的交易。这家美国公司是世界上最大的猪肉制品生产商。

史密斯菲尔德公司星期五宣布,美国外资委已经通过了对这笔交易的审查,允许中国双汇公司收购史密斯菲尔德公司。

下一步是史密斯菲尔德公司的股东在9月24日的年会上就这笔兼并案进行表决。

美国外资委负责审查外国公司对美国公司的兼并是否危及美国的国家安全。

双汇国际公司CEO 杨志军星期四在双方发表的联合声明中说,这两家公司合并后将形成世界上最大的动物蛋白生产企业。

这宗合并案也将是中国公司收购美国公司的最大一笔交易,交易额高达47亿多美元。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论