2013年9月7日星期六

美国之音: 澳大利亚反对党在全国大选中获胜

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
澳大利亚反对党在全国大选中获胜
Sep 7th 2013, 13:32, by noreply@voanews.com (美国之音)

澳大利亚总理陆克文星期六承认在全国大选中失败,这次大选使澳大利亚保守的反对党赢得政权。
 
由托尼·阿博特领导的反对党"自由党-国家党联盟"就此结束了工党历时六年的领导地位。
 
主导这场竞选的一直是人们对经济,避难人士以及气候变化的忧虑。 
 
这次选举是在陆克文击败澳大利亚首位女总理吉拉德后仅三个月举行的,这场政党领导权挑战的目的,旨在使工党在全国大选中处在有利位置。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论