2013年9月7日星期六

美国之音: 澳大利亚人在全国选举中投票

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
澳大利亚人在全国选举中投票
Sep 7th 2013, 00:05, by noreply@voanews.com (美国之音)

澳大利亚人星期六在全国选举中投票,预计保守派会在这次选举中东山再起,结束工党六年执政的局面。

最新的民意调查结果显示,托尼•艾伯特领导的反对党自由党领先于陆克文总理领导的工党。

星期五是竞选的最后一天,陆克文敦促澳大利亚人不要认为他会败选,并说他仍然会在选举日赢得胜利。

这次选举前三个月,陆克文挑战澳大利亚的首位女性总理吉拉德在工党的领导地位并取而代之,以努力帮助工党在全国选举中有更大的取胜机会。

在这次竞选中,澳大利亚经济、寻求避难者以及气候变化是选民关心的主要议题。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论