2013年10月31日星期四

美国之音: 美国重申对伊拉克的承诺暗示即将出手相助

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
美国重申对伊拉克的承诺暗示即将出手相助
Oct 30th 2013, 20:31, by (美国之音)

伊拉克总理马利基在华盛顿开始和美国高级官员举行一系列会谈,看来他得到美国的承诺,即美国要帮助伊拉克扭转暴力升级的局面。

马利基星期三会见美国副总统拜登,拜登重申了美国对伊拉克的承诺。

在这次会晤后,一位美国高级官员说,向伊拉克发运F-16型喷气式战斗机的进程尽管先前发生拖延,现已走上轨道,将在明年下半年到达伊拉克。伊拉克最近为这批飞机付出了6亿5千万美元的定金。

由于教派暴力行动抬头,仅在今年一年内已有7500多人死亡。在纽约时报星期三于这次会晤前发表的一篇评论文章里,这位伊拉克领袖把责任归咎于基地组织,指责这个叛乱组织利用教派分歧实施"恐怖行动"。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论