2013年10月31日星期四

美国之音: 阿富汗代表将在巴晤塔利班领导人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
阿富汗代表将在巴晤塔利班领导人
Oct 30th 2013, 15:13, by (美国之音)

寻求跟塔利班实现和平的阿富汗官员说,他们不久将去巴基斯坦,跟塔利班副指挥毛拉.巴拉达对话。
 
在伦敦举行的首脑磋商会结束后,阿富汗总统卡尔扎伊办公室星期三宣布,会议达成协议,阿富汗高级和平委员会代表近期将会晤巴拉达。
 
高级和平委员会是阿富汗负责跟塔利班反叛分子展开磋商的机构。
 
还没有来自巴基斯坦官员的评论。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论