2013年11月4日星期一

美国之音: 非洲出现罕见的日食现象

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
非洲出现罕见的日食现象
Nov 3rd 2013, 21:31, by (美国之音)

星期天非洲出现一次日全食,此次日全食掠过非洲大陆的时候,天空出现短时间的黑暗。
 
星期天早晨在大西洋中部,月亮开始部分阻挡住太阳,逐渐形成了一次日全食,之后日全食在西非可以看到。此次观看日全食的最佳地点在加蓬,那里的人可以看到日全食现象达1分多钟。
 
此次日全食只有在非洲的一条从西非到埃塞俄比亚和索马里之间的狭长地带可以看到。日偏食则远在北美东部和欧洲南部都可以看到。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论