2013年8月26日星期一

美国之音: 以军约旦河西岸开枪打死三名巴勒斯坦人

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
以军约旦河西岸开枪打死三名巴勒斯坦人
Aug 26th 2013, 11:21, by noreply@voanews.com (美国之音)

以色列军人在约旦河西岸难民营冲突中开枪打死了三名巴勒斯坦人。
 
以色列警方发言人说,以色列军人星期一企图逮捕该地区一名嫌疑人时,遭遇百名手持石头和燃烧弹的巴勒斯坦人。以色列军人开枪驱散人群。
 
拉马丹一家医院的官员说, 受害者是被实弹射中的。 巴勒斯坦官员谴责开枪事件。 巴勒斯坦权力机构主席阿巴斯的发言人说, 西岸的屠杀可能会影响巴以和谈,他敦促美国帮助维持中东和平进程。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论