2013年9月29日星期日

美国之音: 孟买大楼坍塌42人丧生

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
孟买大楼坍塌42人丧生
Sep 28th 2013, 22:00, by noreply@voanews.com (美国之音)

华盛顿 — 印度金融中心孟买的一栋多层建筑坍塌所导致的死亡人数已经上升到至少42人。

救援人员正努力找寻仍然下落不明的人,这起事件发生在星期五早上。官方说,从大楼坍塌以来,人们已经从瓦砾中救出了33名生还者。

这处房产属于孟买市政府,居住在楼内公寓里的人多数是市府雇员。这栋大楼坍塌的原因不明。

在印度常会发生楼房坍塌事件,因为建筑商时常使用低于标准的建材,而且多层结构楼房的建造往往没在充分的监督下进行。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论