2013年9月29日星期日

美国之音: 巴基斯坦西南部又发生大地震

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
巴基斯坦西南部又发生大地震
Sep 28th 2013, 15:44, by noreply@voanews.com (美国之音)

巴基斯坦西南部又发生一次大地震,地震发生在四天前的大地震的同一地区,那次地震造成数以百计的人丧生。
 
初步报道说,俾路支省阿瓦兰地区星期六发生的地震造成至少12人死亡。
 
美国地质勘探局报告说,这次地震的震级为6.8级。巴基斯坦气象局报告的震级为7.2级。四天前的地震后展开的搜救行动仍在继续,新地震又造成更多建筑物坍塌。
 
这处地区星期二发生过7.7级大地震,数以千计的住宅倒塌,很多人被埋在废墟下。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论