2013年10月28日星期一

美国之音: 阿富汗路边炸弹炸死18平民

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
阿富汗路边炸弹炸死18平民
Oct 27th 2013, 18:35, by (美国之音)

华盛顿 — 星期天在阿富汗东部一枚路边炸弹爆炸,击中一辆公共汽车,炸死18个平民,其中多数是妇女。

阿富汗官员说,爆炸发生在加兹尼省的安达尔地区,这辆汽车在黄昏前正在从一个村庄驶往另外一个村庄。

据报14名妇女、3名男子和一名儿童被炸死,另有5名妇女受伤。一名警察说,其中两人伤势严重。

联合国说,今年头6个月里,在阿富汗冲突中有1319名平民被杀死,2533名受伤,大多数人是被路边炸弹炸死炸伤的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论