2013年10月21日星期一

美国之音: 数万香港市民游行到政府总部集会抗议政府电视发牌黑箱作业

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
数万香港市民游行到政府总部集会抗议政府电视发牌黑箱作业
Oct 21st 2013, 07:15

数万香港市民游行到政府总部集会抗议政府电视发牌黑箱作业

首次发布时间:21.10.2013

香港电视不获发免费电视牌照而政府拒绝解释原因所引发的民众不满,10月20日演变成数万市民穿黑衣上街游行,在政府总部外集会的盛况,堪比2012年的全民反国民教育洗脑运动。示威者抗议政府黑箱作业,要求立即交待港视的"死因"。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论