2013年10月21日星期一

美国之音: 录像显示肯尼亚军人劫掠店铺

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
录像显示肯尼亚军人劫掠店铺
Oct 21st 2013, 06:16, by (美国之音)

记录激进分子上月在内罗毕一座商厦发动致命攻击的安全录像显示,军人们在商厦内的商店里进行抢掠。

录像画面显示,几名军人从柜台上拿走商品,并携带购物塑料袋和其他物品走过。

店铺主人们抱怨说,他们在攻击结束后返回商店时,发现商店遭到劫掠。这次攻击持续了四天,激进分子打死了67人。

一个肯尼亚议员委员会上星期说,军人没有参与任何劫掠。

肯尼亚军方发言人星期日在推特上说,议会已经证明了军人的清白,而且军方将向肯尼亚人民说明情况。他表示,事实将为军人洗脱罪名。

肯尼亚军方计划星期三举行一次新闻发布会,就有关指控做出解释。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论