2013年10月21日星期一

美国之音: 澳大利亚努力控制野火

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
澳大利亚努力控制野火
Oct 20th 2013, 18:27, by (美国之音)

消防员们正在继续奋战扑灭一些澳大利亚人口最多的州所遭受的最具毁灭性的野火。由于高温和风力,预计在未来几天里野火会造成更大的险情。

新南威尔士州州长巴瑞•奥法尔星期天宣布该州进入紧急状态。

澳大利亚乡村消防局说,还有60多处野火继续燃烧,其中几处威胁社区安全。乡村消防局说,有可能会有更多的房屋被烧毁,星期三之前,情况不会得到改善。

预计当局将会下令,要求居住在悉尼西部蓝色山脉的几个社区的人口进行疏散。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论