2013年9月27日星期五

美国之音: 阿巴斯:不再和以色列达成临时协议

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
阿巴斯:不再和以色列达成临时协议
Sep 26th 2013, 21:15, by noreply@voanews.com (美国之音)

巴勒斯坦权力机构主席阿巴斯说,他拒绝与以色列再次达成任何临时和过渡性的协议。

阿巴斯星期四在联合国大会上说,巴勒斯坦人的目标是签署一个永久和全面的和平条约,正式结束所有的冲突和主权要求。

他说,原该导向一项和平条约的1993年奥斯陆公约破裂,留下他所称的令人沮丧的暗淡局面。

阿巴斯感谢美国再次重续他称之为"呆滞的"和平进程。他说,巴勒斯坦人决心要抱着良好诚信的态度和开放的思想通过谈判达成两国并存的解决方案。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论