2013年10月11日星期五

美国之音: 美国传教士裴俊浩的母亲抵达朝鲜探望儿子

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
美国传教士裴俊浩的母亲抵达朝鲜探望儿子
Oct 11th 2013, 07:50, by noreply@voanews.com (美国之音)

被监禁在朝鲜的美国传教士裴俊浩的母亲抵达平壤探望儿子。裴俊浩已被监禁了11个月。

裴俊浩的母亲星期四抵达朝鲜,被安排在星期五上午同儿子见面。预计,她将在朝鲜停留五天左右。

裴俊浩被控犯有颠覆国家政权罪,并于今年5月被判处15年强制劳动。裴俊浩的家人说,他患有糖尿病,健康状况很差。朝鲜本来提出准许美国特使罗伯特·金访问平壤,他访问的目的是说服朝鲜当局基于人道立场释放裴俊浩,但朝鲜随后收回了这一提议。有关官员说,取消这次访问的原因是美韩军队在韩国举行年度联合军事演习。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论