2013年9月4日星期三

美国之音: 伊拉克首都多起爆炸,50多人死

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
伊拉克首都多起爆炸,50多人死
Sep 3rd 2013, 23:28, by noreply@voanews.com (美国之音)

星期二一波致命的汽车炸弹爆炸冲击伊拉克首都各地,目标指向饭店、市场和清真寺,导致至少50人死亡。

警方说,巴格达以什叶派居民为主的社区在傍晚两小时的时间里分别发生11起爆炸。杀伤人数最多的一起发生在巴格达的塔利比亚社区。当局说,一辆或更多的汽车里的炸弹在当地一条热闹的街道上爆炸,炸死至少9人。

联合国说,从4月份什叶派领导的政府命令军队向首都北部的逊尼派抗议阵营施行镇压以来,在巴格达等伊拉克城市已有4000多人丧生。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论