2013年9月4日星期三

美国之音: 奥巴马敦促国会批准对叙做出“有限”军事反应

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
奥巴马敦促国会批准对叙做出"有限"军事反应
Sep 3rd 2013, 15:55, by noreply@voanews.com (美国之音)

奥巴马总统说,他坚信能够跟国会共同努力,使国会通过决议,批准对叙利亚采取军事行动。
 
奥巴马星期二与国会领袖会晤,讨论叙利亚政府据说使用化学武器的问题。
 
奥巴马说,他请求国会批准对叙利亚作出"成比例的,有限的"军事反应,从而向阿萨德政府和其他想要"测试国际准则"的国家发出明确信息。奥巴马还说,美国有一个更广泛的战略,其中包括提高叙利亚反对派的能力。
 
美国国务卿克里、国防部长哈格尔和参谋长联席会议主席邓普西星期二将出席参议院外交委员会的听证会。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论