2013年9月4日星期三

美国之音: 以色列在美国帮助下试射导弹

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that's like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
以色列在美国帮助下试射导弹
Sep 3rd 2013, 20:47, by noreply@voanews.com (美国之音)

以色列宣布,以色列在美国的帮助下在地中海进行了一次导弹试射。

以色列国防部宣布星期二进行这次联合军事演习。在此不久前,俄罗斯国防部说,发现该地区发射了"弹道物体"。

以色列国防部说,以色列在军演中发射了一枚导弹,导弹受控于以色列中部的一个基地。美国说,美国提供了"技术协助和支持"。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论