2013年9月4日星期三

美国之音: 索马里总统遇袭安然无恙

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
索马里总统遇袭安然无恙
Sep 4th 2013, 01:49, by noreply@voanews.com (美国之音)

索马里总统马哈穆德在一次明显的暗杀行动中幸免于难。索马里激进组织青年党声称对此事负责。

和马哈穆德一起旅行的一名记者对美国之音索马里语组说,在索马里总统星期二前往索马里南部城市梅尔卡的途中,一枚路边炸弹在总统车队的附近爆炸。他说,炸弹爆炸之后响起了枪声。

一名索马里军人在袭击中受伤。但是马哈穆德总统本人安然无恙,继续前往梅尔卡。

青年党在它的一个网站上发表声明,声称对袭击事件负责。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论