2013年9月4日星期三

美国之音: 中国官员双规期间头部闷水致死

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
中国官员双规期间头部闷水致死
Sep 4th 2013, 08:53, by noreply@voanews.com (美国之音)

中国官员说,调查人员试图让中共党员于其一承认自己的腐败行为,将他的头部闷在水里,致其死亡。
 
中国国家媒体说,六名中共办案人员涉嫌犯有故意伤害罪,不久将在于其一死亡案中受审。于其一是温州市工业投资集团有限公司的工程师。
 
有关官员相信,调查人员今年4月试图让42岁的于其一承认在一起土地交易中有犯罪行为,将他的头部放在冰水浴桶中反复闷水。
 
于其一被送到医院后不久死亡。他的死因最初被定为事故,但后来尸检结果显示,他死于窒息。
 
于其一的亲属把他的照片放在网上,并说他受到拷打,照片显示他身上有多处伤痕。于其一的妻子说,他在受拘留的38天里体重减轻了很多。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论