2013年9月4日星期三

美国之音: 美国会领袖支持军事干预叙利亚

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
美国会领袖支持军事干预叙利亚
Sep 3rd 2013, 17:25, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国国会两党重量级议员都表示,国会最早于下周开始讨论叙利亚问题时,他们将支持奥巴马总统对叙利亚进行军事干预。

国会众议院议长贝纳和少数党领袖佩洛西是星期二在白宫会晤奥巴马总统之后做出如上表示的。

众议院共和党领袖贝纳说,美国有能力制止叙利亚总统阿萨德,同时警告其他国家,使用化学武器将是不能被容忍的。

众议院民主党领袖佩洛西表示,叙利亚使用化学武器,超出了文明行为的界限,美国必须做出回应。

叙利亚政府否认政府军使用了化学武器。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论