2013年10月3日星期四

美国之音: 俄罗斯驻利比亚使馆遇袭

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
俄罗斯驻利比亚使馆遇袭
Oct 3rd 2013, 02:38, by noreply@voanews.com (美国之音)

俄罗斯官员表示,一些人试图闯入俄罗斯驻利比亚的大使馆所在地,并开了枪。

在利比亚的俄罗斯外交界消息人士说,星期三发生在的黎波里的袭击事件没有造成大使馆人员受伤。他们说,袭击者开了枪,并扯下俄罗斯国旗。

目击者说,俄罗斯大使馆安全人员开枪还击,击退了试图冲入使馆的袭击者。目前局势已得到控制。

袭击的原因还不清楚。但有报道说,袭击者看来是对一名利比亚军官被杀做出的反应。消息人士说,一名俄罗斯女性据称卷入了事件。

这起事件是利比亚发生的几起针对外交使团的袭击之一。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论