2013年10月3日星期四

美国之音: 克里国务卿在亚洲讨论日本安全和地区贸易问题

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
克里国务卿在亚洲讨论日本安全和地区贸易问题
Oct 2nd 2013, 19:34, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国国务卿克里已经展开6天的亚洲之行,以加强与日本的安全合作,并推动亚太地区经济的自由贸易。

五角大楼一名发言人说,克里星期三抵达东京,一天之后他将出席美日安全磋商委员会的会议。上次该委员会的会议2011年在华盛顿举行。

美国国防部长哈格尔将与克里国务卿一起,和日本外相岸田文雄以及防卫相小野寺五典会谈。

日本共同社报道说,双方将讨论重新修订已经有几十年历史的安保安排,以反映出日本对来自中国在具有争议的水域日益自信的海上活动带来的挑战所表达的关切。
.
美国国务卿克里星期五还将从日本东京前往印尼巴厘岛,参加亚太经合组织论坛外长会议。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论