2013年10月3日星期四

美国之音: 美朝讨论如何打破核僵局

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
美朝讨论如何打破核僵局
Oct 2nd 2013, 20:30, by noreply@voanews.com (美国之音)

美国专家与朝鲜官员会面,讨论恢复陷于停顿的朝核会谈。

前美国朝鲜问题特使博思沃斯参加了星期三在伦敦一家酒店举行的这次非正式高层会议,但是他拒绝谈论会谈内容。

平壤在2009年退出了朝核会谈。

在目前这次会议举行的几小时前,美国和韩国签署了一项协议,意在针对朝鲜核武器提供更大的威慑力量。

美国国防部长哈格尔及韩国国防部长金宽镇在首尔的两国安全年度会谈中签署了这项协议。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论